+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Myslivna Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 65 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    97%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Pavel

Einzelreisender, 12.2.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • lokalita, dostupnost, parkování, čistota. Vrátili jsme se po roce, kdy jsme byli spokojeni.

  • snídaně - výběr z 5 menu, z nich tři postavené na vajíčkách, považuji v dnešní době za podprůměrný. První den sázená vejce zpola nedodělaná, druhý den lívanečky s tak tvrdými okraji, že nešlo ukrojit ( ohřev mikrovlnce). Myslím, že skromný bufet s jedním druhem vajec je pro většinu příjemnější. Zkušenost ze snídaně bude nepochybně hrát roli při rozhodování, zda příště. V případě dotazů jsem k dispozici. S úctou Lenka a Pavel

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Myslivna hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Pavle, děkujeme Vám za opakovanou návštěvu a kladné hodnocení.
Co se týká Vašeho názoru na servírované snídaně, které se podávají pouze při malém obsazení hostů na ubytování v reagujeme takto:
Ve snídaňovém teplém menu máme Míchaná vejce, Sázená vejce, Anglickou snídani, Lívance a Zdravou snídani, opomněl jste ovšem napsat, že k tomuto mají hosté k dispozici med, džem, paštiky, sýry, nutelu, ovoce , zeleninu a sladký zákusek.
Proto nechápeme co je na tomto kontinentálním servírování podprůměrné ?
Sázené vejce se servíruje s tekutým žloutkem, tak to je v pořádku a pokud Vám takto servírované vejce nevyhovuje stačilo informovat obsluhu, ihned by Vám ho kuchaři předělali, je to pouze o komunikaci. Talíře všech hostů byly vyjedené, tudíž Váš komentář nás velmi překvapil.
Děkujeme za návštěvu a Váš názor, jistě bude přínosný pro naše další milé hosty.
S pozdravem kolektiv hotelu Myslivna.

Josef

Älteres Paar, 10.12.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Šárka

Einzelreisender, 4.12.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana

Gruppe von Freunden, 4.12.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dagmar

andere Gruppe, 29.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Hotel hezky umístěn v malebné klidné uličce. Na pokoji vše, co rekreant při svém pobytu potřebuje. Ocenily jsme velmi pohodlné postele.

  • Měly jsme smůlu na nesplachující WC. Závadu jsme hlásily, přišli ji odstranit 2 mladí chlapci. Bohužel před spaním se závada znovu objevila - do splachovací nádrže nenatékala voda. Zjistily jsme to ve 22,15 t.j. v době, kdy již v hotelu na recepci nikdo nebyl a tak jsme bez splachování musely přežít noc. Ráno zasáhl p. kuchař a paní uklízečka nás instruovala, jak si závadu můžeme samy odstranit - a tak jsme se průběžně měnily v instalatéry. Jak nás první noc tento stav iritoval a špatně jsme kvůli tomu spaly, po instruktáži a obdržení kbelíku pro případ nouze jsme si i tak pobyt v hotelu užily . Postrádaly jsme též informaci o existenci Wi-Fi, usoudily jsme, že hotel pro hosty zřejmě Wi-Fi připojení neposkytuje.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Hotel Myslivna hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená Dagmar, děkujeme Vám za kladné hodnocení. Recepci nemáme 24 hod. Snažili jsme se zajistit, aspoň nějakou pomoc, noci bohužel těžko nějakého instalatéra seženeme. Před Vámi na pokoji byli hosté, kteří problém se splachováním neměli a pokojská která pokoj uklízela také ne, když jste přišli na pokoj splachování fungovalo. Na každém pokoji jsou informační desky ve kterých jsou uvedené veškeré informace k hotelu a také samozřejmě heslo
na WI-FI. Obsluha v restauraci by Vám ráda heslo k internetovému připojení řekla, stačilo se zeptat.
Kolektiv hotelu Myslivna.

Karel

Älteres Paar, 23.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Pavlína

Einzelreisender, 16.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Yveta

Älteres Paar, 30.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Super personál, výborná kuchyně. Vše na dosah blízko. ❤️❤️❤️

  • Nic nevíme

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jitka

18.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Lenka

Einzelreisender, 4.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Naprosto super ubytování personál velice vstřícný

  • Není co vytknout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

DAGMAR

Gruppe von Freunden, 26.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Maria

Einzelreisender, 21.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Kľudné, nehlučné prostredie, v centre. Veľmi príjemná, ústretová pani v recepcii.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Pavel

Einzelreisender, 20.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • byli jsme spokojeni s personálem, výhoda zadního vchodu do hotelu, velmi příjemná majitelka, byli jsme spokojenost i s kuchyní

  • při nadměrném teplém počasí bylo nutné mít otevřená okna, trochu větší hluk z ulice, hlavně ten kanál u hotelu, pokaždé když přejelo auto tak se ozývali rány

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 6.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Petr

Einzelreisender, 23.3.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Hana Dostálová

Einzelreisender, 11.11.2022

Brno Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • V hotelu se mi líbilo úplně všechno - milý, vstřícný a USMĚVAVÝ personál, profesionální přístup, skvělá snídaně, božský klid na pokoji (to je to, co při své práci lékařky vítám nejvíce). Líbí se mi ostatně při mých pravidelných návštěvách celá Třeboň - už 20 let. Moc děkuji majitelům hotelu.

  • Nemám vůbec žádnou připomínku.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 8.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Umístění hotelu v centru města. Klid, čistota prostředí, nehlučnost, komfortní snídaně.

  • Malý podkrovní pokoj "dvoulůžkový" by snesl ubytování pro jednu osobu. Drhnoucí panty vnitřních dveří pokoje a koupelny. Vadná, ale funkční sprcha. Problematické parkování by mělo být v ceně pobytu, Navýšení na 130 Kč/den neodpovídá odstavné ploše stranou obce.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 25.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ivana

Älteres Paar, 31.7.2022

Kasejovice Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Krásný pobyt, vše perfektní. Doporučuji. Město Třeboň - krásné, neomrzí se, poděkování patří i jemu. I. L.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10